czwartek, 9 sierpnia 2012

Nail time : Matowa zeberka

Dzień dobry . Malowanie paznokci to moja mała obsesja . Uwielbiam bawić się w różnego rodzaju wzorki, paski, kropki ...
Oto mój pierwszy tutorial : "Matowa zeberka" .
 

Jak to zrobić ?
  1. Malujemy "środkowe paznokcie" na czarno, kciuk na jasnoróżowy  kolor.
  2. Pędzelkiem z cienką końcówką malujemy kontury paska zebry . Na czarnym tle użyłam srebrnego koloru (może być biały), na jasnoróżowym czarnego .
  3. Wypełniamy kontury kolorem .
  4. Tak wygląda wersja pół-skończona ;)
  5. Kiedy lakier już wyschnie, możemy nakładać ostatnią warstwę - matową . Nasze paznokcie nie będą się już błyszczały .
*Przeźroczystą warstwę matową można znaleźć w różnych drogeriach . Ja moją znalazłam w Inglocie .

Powodzenia ;)
XOXO
EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz