poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Nail time : Kolory

Za nie długo szkoła . Więc prawdopodobnie częstotliwość ukazywania postów zmniejszy się ... Trudno, ale będę się starać . Kolejny paznokciowy tutorial, chociaż miała być dzisiaj bransoletka . "Wzorek" bardzo kojarzy mi się z latem, które na szczęście jeszcze trwa ;>

Zaczynamy !
Jak to zrobić ?
Przed malowaniem musimy przygotować cztery kolory lakierów.
  1. Wszystkie paznokcie malujemy na biały kolor, który stanowi naszą bazę .
  2. Pierwszym kolorem (w moim przypadku niebieskim) robimy małe i duże kropeczki .
  3. Powtarzamy czynność innym kolorem (mój kolor zielony) .
  4. Powtarzamy czynność innym kolorem ( mój kolor czerwony) .
  5. To już ostatnia warstwa kropeczek (mój kolor żółty) . Na koniec kładziemy jeszcze warstwę lakieru utwardniającego .
English version :
  1. I start with white colour . It's my base .
  2. I make small and big dots on my nails (I use here blue colour) .
  3. I repeat step 2 but with different colour (my colour green) .
  4. I repeat step 2 again with different colour (my colour red) .
  5. And again I do the same thing with different colour (my colour yellow) .
Jest to bardzo, bardzo prosty motyw . Kolejność nanoszenia kolorów w moim przypadku nie był obojętny . Niebieski i zielony są najciemniejsze i źle by wyglądały "na wierzchu" . Żółty na koniec ładnie rozjaśnia paznokciowy look . Chociaż całość jest banalnie łatwa, efekt, wydaje mi się, że jest całkiem przyzwoity . Oczywiście najważniejsza jest zabawa kolorami, więc kombinujcie ;>

Powodzenia
XOXO
EskaDuna


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz