poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Nail time : mat&brilliant

Niestety ostatnie paznokcie nie utrzymały się z byt długo ... Dlatego czas na nowe kolory ;> Dzisiejszy tutorial jest bardzo krótki, ale muszę przyznać, że nie należy do najłatwiejszych . Jest to mała przeróbka  motywu "french manicure" . Matowo-błyszczący efekt wydaje mi się bardzo efektowny i widoczny przy letniej, słonecznej pogodzie ...

Zaczynamy !



Jak to zrobić ?
  1. Wszystkie paznokcie malujemy białym lakierem .
  2. Kiedy lakier wyschnie, kładziemy lakier matujący .
  3. Teraz najtrudniejsza część . Malujemy końcówki paznokci (tak jak we "french manicure") na kolor czarny, kciuki na srebrny . Radzę użyć tutaj pędzelka z cienką końcówką . Na koniec nie kładłam już lakieru utwardniajacego, bo chciałam mieć efekt matowych paznokci i błyszczących końcówek .
English version
  1. I paint my nails with white colour .
  2. I've to wait until it dries . Then I put the top mat coat .
  3. Now, I think it's the hardest part . I paint only nail tips (something like "french manicure") . I use black colour and silver (only thumbs) . I don't put any other top coat because I want to see a difference between mat and brilliant part of my nails . 
Na pierwszy rzut oka cały zabieg wydaje się bardzo łatwy, ale do czasu kiedy się samemu nie spróbuje pomalować końcówek . Wiadomo, że najładniejszy efekt wychodzi wtedy kiedy kreseczka jest cienka i równa . Ostatnio widziałam specjalne samo przylepne paseczki, które ułatwiają malowanie właśnie takich końcówek . Jestem praworęczna, więc już możecie się domyślać jak wyglądają moje paznokcie prawej ręki ;>

Powodzenia
XOXO
EskaDuna


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz