czwartek, 23 lipca 2015

Eska is saying goodbay . Smutna Zołza is saying hallo .


Aloha . Jakiś czas temu postanowiłam zacząć od nowa . W tym miejscu, zaczynałam już kilka razy i za każdym kolejnym razem wydawało mi się, że wciąż mi dużo brakuje . Nie byłam zadowolona z tego co robię, jak to wygląda . Próbowałam, kombinowałam i nie wychodziło . Dzisiaj możesz mnie znaleźć tutaj http://smutnazolza.blogspot.com/ . Dalej chce pisać o sztuce, jednak teraz wiem, że o wiele bardziej zależy mi na sobie samej, czyli własnych bazgrołach chowanych częściej do zeszytów niż pokazywanych szerzej . Jestem już dosyć stara i czuję, że nie mam już tak dużo czasu na rozwijanie własnej osoby w porównaniu z tym co było w 2012 roku kiedy zaczynałam . Szczerze oceniając sytuację, uważam, że nowy adres i nowe miejsce będzie na pewno ładniejsze wizualnie i merytorycznie . Mam nadzieję, że nawet jeżeli nie potrafisz czytać i nie interesują Cię zawiłe rozmyślania egzystencjonalne obcych, u mnie przynajmniej pooglądzasz obrazki, które skromnym okiem oceniając nie są aż takie złe . Tak myślę . Do widzenia !

Aloha . Some time ago I've decided to start something new . Here I was trying very hard to create a content that I could be proud of but it never worked . I didn't like my writing, I had a real struggle with posting regularly and simply I didn't feel very happy with all my blog . Today you can find me here http://smutnazolza.blogspot.com/ . It's a better place I promise . I plan to write about art <yes, I still love it> but in the same time I want share with you more of my personal art . So even if you can't read or you hate reading about other people problems, you can admire some of my small artsy sketches on my new blog . At least I think they're not so bad . See ya there !

EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz