niedziela, 28 października 2012

Nail time : "Pierwszy śnieg"

Dzień dobry . Dzisiaj chyba wszyscy budząc się i wyglądając przez okno byli troszeczkę zaskoczeni ... Wiedziałam, że jest zimno, ale o śniegu, przyznam szczerzę nie myślałam . Dlatego moje paznokcie są odrobinę zimowe . Taki wstęp na zbliżające się najzimniejsze miesiące w roku ;)

Zaczynamy !






Jak to zrobić ?
 
Przed rozpoczęciem przygotujmy starą, niepotrzebną gąbkę, Wystarczy nawet najmniejszy kawałek .
  1. Malujemy wszystkie paznokcie na ciemno niebieski . Mój kolor niestety nie jest taki jaki bym chciała . Myślę, że najlepiej tutaj wyglądałby bardzo ciemny granat, albo fiolet .
  2. Kiedy wyschną, kładziemy warstwę lakiery matującego . Nie jest oczywiście konieczne, ale efekt "śniegu" będzie później lepiej widoczny .
  3. Koniuszek gąbki delikatnie malujemy białym lakierem, a potem jeszcze delikatniej przykładamy ją do krawędzi paznokci . Chodzi o to, aby paznokcie wyglądały jak poprószone śniegiem .
  4. Paznokcie gotowe . Lepiej nie nakładać ostatniej warstwy lakieru ochronnego, bo wcześniejsza warstwa lakiery matującego nie ma sensu .
Z powodu jaśniejszego niebieskiego paznokcie wyszły jak wyszły ... Ale może komuś uda się zrobić idealnie "ośnieżone" . Mnie wizja tak szybkiej zimy nie cieszy, ale paznokcie to co innego ;)
 
Powodzenia
XOXO
EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz