niedziela, 21 października 2012

Handmade : "Filofuny - remake"

Dzień dobry . Zabawki z dzieciństwa . Karteczki, naklejki, W.I.T.C.H. ... Pamiętacie ? Hihi ... Ale jest jeszcze coś . Filofuny . Kolorowe żyłki, które wyplatało się na lekcjach w podstawówce ... Dzisiaj trochę inne ich wydanie . I chyba ładniejsze .

Co będzie potrzebne ?
  1. Żyłka filofunowa .
  2. Kolorowa mulina .
  3. Klej, ja używałam (jak zwykle) tego do decoupage'u . Chodzi o to, żeby był "w płynie" .
  4. Nożyczki .
Zaczynamy !




Jak to zrobić ?
  1. Obcinamy filofun . Długość krótsza niż nasz nadgarstek .
  2. Przez środek przeciągamy grubszą nitkę . To będzie nasze zapięcie .
  3. Smarujemy klejem końcówkę i przyklejamy mulinę .
  4. Obklejamy żyłkę, obwijając mulinę .
  5. Czekamy, aż klej wyschnie (na zdjęciu, nie mam przeplecionego sznurka przez środek) .
  6. Bransoletki gotowe ;)
I co ? Mnie się podoba . Szczególnie biorąc pod uwagę, że wykorzystałam filofuny, których chyba już nie będę używała do plecenia "breloczków" . Chociaż kto wie ...

Powodzenia
XOXO
EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz