środa, 10 października 2012

Handmade : Kokardka

Dzień dobry . Nie mam czasu . I tak naprawdę niegdy go nie miałam za wiele ... Nieważne . Kreatywności nigdy dość .

Co będzie potrzebne ?
  1. Cienki drucik, ale czym grybszy tym kokardka będzie bardziej "stabilna" . Mój akurat jest miedziany .
  2. Włóczkę, sznurek, mulinę, rafię, cokolwiek do wyplecenia środka .
  3. Odrobina kleju .
  4. Nożyczki i ewentualnie kombinierki .
Zaczynamy !




 
Jak to zrobić ?
  1. Formujemy z drutu kształat kokardki . Na środku drut mocno obwijamy, robimy po prostu supeł .
  2. Na skrzydełkach kokardki mocujemy drucianą bazę do tkania . Czyli zahaczamy drut pionowo, tak aby na pewno się nie rozplątał .
  3. Wyplatamy pierwsze skrzydełko .
  4. Wyplatamy drugie . Na koniec zawiązujemu węzełek i klejem zabezpieczamy przed rozwiązniem .
  5. Kokardka gotowa . Specjalnie zostawiłam taki długi ogon z drutu . Jeżeli będę chciała przymocować potem wsuwkę, lub agrafkę bez trudu je przyczepie .
Jak wiadomo, jestem fanką wszelkich dodatków do włosów, kokardek, opasek, wstążek ... Ta ozdoba jest już kolejną w mojej kolekcji .
 
Powodzenia
XOXO
EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz