czwartek, 6 marca 2014

Dzień dobry, zaczynam od nowa .

                                 


Aloha . "Chcę blogować ." To zdanie już od jakiegoś czasu niewinnie egzystowało w mojej głowie . I tak niecałe dwa lata temu stworzyłam eskaduna.blogspot.com . Powiem szczerze, że wtedy nie byłam świadoma ile czasu pochłania sama koncepcja pokazania czegoś wartościowego (mi jak widać mnie nie udawało się to zbyt często) . Każdy jeden post wymaga chociaż chwilę uwagi . Dzisiaj, widząc to co udało mi się wyprodukować przez cały ten czas, nie podoba mi się . Dlaczego ? Jestem perfekcjonistka, przy najmniej dążę do takiej natury . Jeśli nie jestem z czegoś dumna to staram się nie dzielić tym na szerszym forum . A z tego bloga do tej pory nie byłam zadowolona . Za każdym razem chciałam napisać coś lepszego, bardziej kreatywnego . Nigdy efekt nie był taki jaki sobie założyłam na początku . Moim kolejnym problemem jest chęć robienia wszystkiego . Syndrom <chcewszechogarnaccalyswiat> objawiał się nie tylko tutaj, ale towarzyszy mi już przez całe życie . Zamiast skupić się na jednej rzeczy i poświęcić się jej całkowicie, rozdrabniam się na małe kawałki . To bardzo przeszkadza i utrudnia planowanie, porządkowanie dnia, życia i tego wytworu tutaj . Chce wreszcie się zebrać i zrobić z tym porządek . Już najwyższy czas, bo trwało to zdecydowanie za długo . Zaczynam od nowa . Powiedzmy, że początek mam już za sobą . Marny, bo marny, ale kto powiedział, że będzie łatwo ? Czas się przywitać, uśmiechnąć i nigdy nie poddawać !
Aloha . "I want to be a blogger." This sentence has been on my mind for such a long time . And then two years ago I decided to start up my blog eskaduna.blogspot.com . At the beginning I wasn't conscious how hard it is . Every single post has to be lovely . It means that you need to have some free time to create something nice (as you can notice I'm not good at it) . I have to admit that I don't like what I have done here . Why ? I'm a perfectionist, at least I'm trying to be . I don't want to show things whose I'm not proud of . Every time when I was trying to make my post up more attractive, more interesting, more creative, it didn't work . The other thing is that I can't focus on one particular topic . I want to do everything in the same time . What's more I know it's impossible . This syndrome "iwanttodoeverything" is killing me . That's why I'm always busy and tired . I come to the conclusion that it's enough . Today, I'm starting again . Say "hi", smile and keep going no matter what !

XOXO
EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz