sobota, 17 listopada 2012

Handmade : "Miętowa wsuwka"

Dzień dobry . Bohaterem dzisiejszego DIY jest powszechnie znana, jedna z niezbędnych rzeczy w kosmetyczce, ratowniczka "brzydkich" włosów, poskręcanej grzywki, nieudanego kucyka - wsuwka . Pamiętajcie "u" ! Niestety ma jedną wadę . Nigdy jej nie ma tam, gdzie powinna być, zawsze trzeba jej szukać . Ale "ta" dzisiejsza, mam nadzieję, raczej nie będzie się gubić ;)

Co będzie potrzebne ?
  1. Wsuwka . Najlepiej gdyby była lekko szeroka .
  2. Wstążka .
  3. Kordonek (grubszy rodzaj nici, ale cieńszy od muliny) i igła.
  4. Nożyczki .
  5. Klej . Ja użyłam do decoupage'u, ale taki w rodzaju "kropelki" będzie chyba nawet lepszy .
  6. Koraliki (tylko do ozdoby) .
Zaczynamy !





Jak to zrobić ?
  1. Ucinamy kawałek wstążki i zawiązujemy kokardkę . Wielkość zależy od was . Moja jest średnia, lubię jak ją widać, a mam długie włosy .
  2. Przywiązujemy ją do końca wsuwki . Nie ma na to określonej techniki . Ja najpierw igłą poprzeplatałam kilka razy środek kokardki, potem na około końcówki wsuwki . 
  3. Z tego samego kordonka pleciemy warkoczyk . Długość zależy od wsuwki . 
  4. Przyklejamy warkoczyk do wsuwki i czekamy, aż wyschnie . Użyłam kleju do decoupage'u .
  5. Miętowa wsuwka gotowa ;)

How to make "our hairpin"?
  1. At first, we've to cut a piece of ribbon and bind a bow . A magnitude of the bow depends on you .
  2. Now, we tie it to the hairpin . We make this how we can .
  3. Using the same cordon, we plait a braid .
  4. In the end, we stick it to our hairpin .
  5. "Our hairpin" is done ;)
Bardzo łatwe, nieskomplikowane ozdobienie wsuwki . Można zrobić ich mnóstwo używając różnych kolorów wstążek, sznurków i koralików . Kokardka może być bardzo mała, tylko po to, żeby delikatnie odznaczała się na tle włosów . Wszystko, jak zwykle, zależy od Waszej fantazji !

Powodzenia
XOXO
EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz