sobota, 10 stycznia 2015

Hi, 2015 .

Wracam po raz milionowy . Zawsze to powtarzam . I zawsze znikam . Ale wracam .

Nowy Rok już w kalendarzu widnieje od dłuższej chwili, a ja jak zwykle się spóźniłam ze wszystkimi postanowieniami i planami . Jestem jedną z tych osób, które dzielnie zapisują wszystkie nawet te super-mało ważne postanowienia na kartkach . Co roku staram się robić kilka list dotyczących różnych dziedzin życia, co bym chciała mieć, zrobić, kogo bym chciała spotkać, co koniecznie muszę zmienić, gdzie bym chciała pojechać . W kilku słowach po prostu „co bym chciała” . Przyznam, że w teoretycznym aspekcie moich działań jestem całkiem niezła . Przygotowywanie wszelakich list, liścików, planów jest moim hobby, gorzej wygląda ich realizacja .
W tym roku postanowiłam czytać . W zeszłe wakacje odrodziła się we mnie miłość do książek . I w tym roku nie chcę tego zaniedbać . Zaczęłam od klasyków, lektur, które zawsze chciałam przeczytać, albo nie zdążyłam przeczytać w szkole . Dzisiaj na mojej liście oczekuje ponad sto pozycji . Więc nudzić się na pewno nie będę .
Odkąd zaczęłam studiować uświadomiłam sobie, że studia ukradły mi życie . Poziom stresu, który towarzyszy mi codziennie nie można porównać z niczym, nawet z maturą z matematyki . Doszłam do wniosku, że koniecznie musze wrócić do mojego świata . 

Nowy rok pojawił się w idealnym dla mnie momencie . Więc nic innego mi nie pozostaję tylko błagać o cudowny rok . A właściwie to motywować siebie do zmiany na lepsze .

New Years Eve was almost two weeks ago, and I haven’t done yet my list of new years resolutions . I’m one of those people who love writing everything down, have ton of copybooks, lists and plans in the head . I love doing it . I feel I’m million times more organized and I have control on my own life . But to be honest in a real life it so often doesn’t work . I’m really bad in doing things in general . This year I just want to be more organized . I must do things on time and forget about “I’m going to finish it tomorrow”. This year I also have decided to read more . Actually, in 2014 I’ve been reading quite a lot but I really want to continue this . What’s more I really wish I could travel more and going out more . I need to push myself to some new projects and just create opportunities on my own . I’m not sure what the last sentence really means, it sounds a little bit cliché but I just want be better, nicer and more creative person . 2015, please be nice to me .

EskaDuna

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz